CÉGES SZOLGÁLTATÁSOK

Teljeskörű raktár- és logisztikai szolgáltatások, kisebb raktárterületet igénylő vállalkozásoknak is. Céges lerakat működtetése, kiegészítő raktár átmeneti időre, átrakóraktár, induló cégek első raktára, archív iratanyagok hosszú távú tárolása, kezelés…

SZOLGÁLTATÁSAINK

RAKTÁRTERÜLET

A forgalomtól vagy a tárolt árukészlet nagyságától függően változó méretű raktárterület biztosítása. Igény esetén az alapbiztosításon felül rendszeresen változtatható kiegészítő biztosítással.

ÁTRAKÓ RAKTÁR

Az ideális megoldás, ha szállító partnere csak Budapestig hozza az árut, vagy ha azt innen több irányba kell tovább szállítani. Gyors gépi rakodás, akár csak pár napos raktározással is!

ÁRUKIADÁS-ÁRUÁTVÉTEL

Beszállítások kezelése, igény és szükség szerint kézi vagy gépi rakodással. Vevők, partnerek, területi képviselők kiszolgálása, kiadandó árukhoz szükséges kísérőokmányok elkészítése.

KOMMISSIÓZÁS

A többféle árucikkből álló vevői megrendeléseket előre összekészítjük, így biztosítva a partnerek gyors kiszolgálását.

KISZÁLLÍTÁS

Árukiszállítás Budapesten és a környező településeken, saját és partner gépjárművekkel.

ÁRUKÉSZLET NYILVÁNTARTÁS

Nyilvántartás és rendszeres készletjelentés árukészletéről.

KIEGÉSZÍTŐ RAKTÁROZÁS

Archív számlák, könyvelési anyagok és egyéb dokumentumok biztonságos, hosszú távú tárolása.

Az egyes szolgáltatáselemek külön-külön is megrendelhetők!

Ha további részletek érdeklik, olvassa el a gyakran feltett kérdésekre összegyűjtött válaszainkat, vagy keresse kollégáinkat, és kérjen egyedi ajánlatot!

ÁRAK

Egységárunk csak a raktározás költségeire vonatkozik, egyszerű tárolási szolgáltatás (egyszeri be- és kiszállítás) igénybevétele esetén.

Egységraklap (120x80cm) tárolási díj:

A raklapok a tárolt anyagok jellegétől függően biztonságos magasságig pakolhatók. A raklapok terhelhetősége 600 kg.

1.990 Ft + ÁFA/hó

Hogy igényeire szabott, pontos árajánlatot adhassunk, mely tartalmazza az esetleges alkalmazható kedvezményeket is, kérje egyedi árajánlatunkat!

Árváltozás:

Az árváltozásokat az interneten tesszük közzé, hirdetmény formájában, a változást legalább 15 munkanappal megelőzően.
A jelenlegi árak visszavonásig érvényesek.

KAPCSOLAT

2142 Nagytarcsa, Asbóth Oszkár utca
(+36 20) 331-0466
depo@suvet.hu
Nyitvatartás:
munkanapokon 7 és 15:30 óra között.
Előzetes egyeztetés alapján ettől eltérő időpontban is fogadjuk!

    Küldjön üzenetet!

    Elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatót. Ennek elfogadásának hiányában nem tud továbblépni. Amennyiben adatai törlését kéri, akkor azt a info@suvet.hu e-mail címen teheti meg. Adatait a hozzájárulás visszavonásáig kezelhetjük.

    Hozzájárulok, hogy megadott adataimat a Suvet Kft kapcsolattartás céljából kezelje, ezen célból megkereshessen. Amennyiben az adatkezeléshez nem járul hozzá, nem tudjuk Önnel felvenni a kapcsolatot.

    Az Adatkezelési Tájékoztatót itt éri el

    GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

    Hogyan lehet igénybe venni a Suvet Depo szolgáltatását?
    A “Kapcsolatok” menüpontban megadott bármely elérhetőségünk használatával jelezheti, hogy érdeklődik szolgáltatásunk iránt. Kollégáink tájékoztatják a tárolás minden részletéről, egyeztethet velük a beszállítás módjáról, időpontjáról és a várható költségekről.

    Amennyiben egyedi igényei vannak, úgy személyreszabott ájánlatot készítünk, mely tartalmazza az alkalmazható kedvezményeket is.

    Mit lehet a Suvet Depo-ban tárolni?
    Bármit, aminek tárolása nem igényel egyedi, speciális feltételeket (pld. hűtés, stb.).

    Mit nem lehet a Suvet Depo-ban tárolni?
    – Élelmiszert, jövedéki termékeket.
    – Veszélyes anyagokat.
    – Tűz- vagy robbanásveszélyes anyagokat.
    – Értéktárgyakat, ékszert, műtárgyakat, pénzt.
    – Építési törmeléket, szemetet.

    Hogyan tárolják a dolgaimat?
    A Suvet Depoban minden anyag, termék, áru raklapon, lefóliázva kerül tárolásra. A tárolt anyagról a Megrendelő aláírásával is hitelesített leltárt, illetve fényképet készítünk., s a raklapok csak a Megrendelő jelenlétében kerülhetnek megbontásra.
    A tárolás során minden dokumentum és a tárolt anyagok raklapjai egyedi azonosítót (szerződésszám) kapnak. A nyilvántartás ennek alapján történik.

    Előzetes egyeztetés után, külön megállapodás alapján, egyedi tárolási, elhelyezési vagy nyilvántartási igényeket is ki tudunk elégíteni.

    Mennyi ideig tárolhatom itt a dolgaimat?
    A legrövidebb fizetendő tárolási idő 2 hét – bár természetesen lehetséges akár csak 1 napra is igénybe venni a Suvet Depo raktárt. A leghosszabb, határozott idejű tárolási szerződés 1 év, amely azonban lejárat után meghosszabbítható.

    Mi garantálja a lerakott dolgaim biztonságát?
    A Suvet:Depo-ban elhelyezett anyagok egységesen, max. 100.000 Ft/egységraklap értékre vannak biztosítva – ennek költségét az alapdíj tartalmazza. Külön megállapodás és díj fizetése esetén ennél magasabb összegre is köthető biztosítás.
    A Suvet Depo éjjel-nappal őrzött telephelyen található.

    A Suvet Depot a Multialarm távfelügyeleti rendszere őrzi A Suvet Depo biztosítója a Generali biztosító